
To już ten czas w roku? Ależ zleciało. W takim razie polecamy się na tą ostatnią imprezę lub pierwszą w Nowym Roku, jak kto woli. Najważniejsze informacje dot. Sylwestra:
- 🍣 dostarczamy tylko specjalne zestawy można je też odebrać osobiście
- 🛍️ wymagane jest ich wcześniejsze zamówienie z przedpłatą na sylwester.sushicorner.pl
- ⏱️ liczba zestawów jest ograniczona
- 🎊 31/12 jesteśmy nieczynni, a w Nowy Rok czynni od 14:00 – zarezerwuj stolik
A wszystko po to, abyśmy w ten dzień sprawnie zrealizowali wszystkie zamówienia i fajnie pożegnali stary i przywitali Nowy Rok 🎉

W 2011 przygotowaliśmy naszą pierwszą ofertę sylwestrową i robimy tak co roku.
SYLWESTROWE
pytania i
odpowiedzi
Jaką ofertę przygotowaliście na Sylwestra?
Co roku od 2011 przygotowujemy specjalne zestawy dostępne na 31/12. Staramy się, aby oferta była możliwie szeroka, ale jednocześnie zawierała tylko kilka zestawów. Dzięki temu możemy przygotować zestawy sushi na czas zachowują naszą jakość i świeżość.
- dostępnych jest kilka zestawów w tym opcja Gluten Free
- wszystkie zestawy zawierają pałeczki i sosy
- cała oferta dostępna jest na specjalnej stronie
Czy macie jakieś promocje?
Im wcześniej zamówisz, tym większa szansa, że załapiesz się na promocję. Zawsze staramy się również premiować odbiory osobiste, a do zestawów dodać jakąś małą niespodziankę. Informacje o zniżkach znajdziesz zwykle w naszym newsletterze oraz social mediach.
Jak mogę zamówić sushi na sylwestra?
Wystarczy, że wejdziesz na specjalnie przygotowaną stronę, skomponujesz zamówienie i je opłacisz. Nie zapomnij o wyborze godziny dostawy/odbioru.
Do kiedy mogę zamówić specjalne zestawy?
Oferta jest limitowana i przyjmujemy tyle zamówień ile będziemy w stanie zrealizować bez szwanku. Zwykle zamówienia można składać jeszcze do 30 grudnia, natomiast im wcześniej zamówisz tym większa szansa, że dostępne będą wszystkie przedziały czasowe oraz możliwość dostawy.
Czy mogę dokonywać zmian w zestawach?
Przygotowane przez nas zestawy sushi to bardzo fajne kompozycje, które przypasują większości gości. Jeśli jednak nie możesz znaleźć niczego dla siebie, zapraszamy do odwiedzin naszej restauracji już w Nowy Rok (nie zapomnij o rezerwacji). Wymiany w zestawach sylwestrowych nie są dostępne.
Czy otrzymam cashback?
Z przyczyn technicznych niestety nie jest to możliwe.
Czy na Sylwestra mogę zamawiać z całego menu?
Niestety nie. Sylwester to dla nas duża operacja, aby zachować świeżość i zrealizować wszystkie (i tak już limitowane zamówienia) oferujemy możliwość zamówienia kilku różnorodnych zestawów. Na ten dzień nie możemy przyjmować zamówień z codziennej karty.
Czy mogę zamówić zestawy sushi w sylwestra w dostawie?
Jasne, zawsze polecamy odbiory osobiste choćby dlatego, aby Życzyć Ci Wszystkiego Najlepszego, ale dostawa również jest możliwa. Strefę dostawy znajdziesz na tej specjalnej stronie. Pamiętaj, że dostawy mogą zostać wcześniej wyłączone ze względu na nasze możliwości logistyczne.
Gdzie dowozicie sushi w sylwestra? Czy strefa jest inna?
Tutaj znajdziesz strefę dostaw jaka obowiązuje w tym dniu.
Jak i czy jesteście otwarci w Sylwestra i Nowy Rok?
W Sylwestra nasze restauracje nie prowadzą codziennego serwisu. Realizujemy zestawy zamówionych zestawów i oczywiście możesz je odebrać w naszych restauracjach.
W Nowy Rok jesteśmy otwarci i zapraszamy. Sprawdź w jakich godzinach na stronie wybranej restauracji.