Zamawianie

Krok 1.

skomponuj swoje zamówienie

Wybierz proponowany przez nas zestaw sushi, zmodyfikuj go jak tylko chcesz lub skomponuj coś własnego. Pamiętaj, że sushi i pozostałe potrawy z naszego menu są przygotowywane na chwilę przed dostarczeniem ich do Twojego domu, czy biura.

Nie widzisz zestawów Lunch Time ? Napisz do nas. Obsługa aktywuje Ci do nich dostęp. Pamiętaj, że wcześniej musisz mieć zarejestrowane konto na służbowy adres email.

Po wybraniu produktów jakie chcesz zamówić przejdź do koszyka, aby sprawdzić ich liczbę oraz wprowadzić ew. zmiany.

Pamiętaj:

  • W koszyku nie mogą znajdować się zestawy sushi z kategorii Lunch Time oraz inne produkty. Jeśli tak będzie, system nie pozwoli zrealizować zamówienia. W koszyku mogą znajdować się produkty z kategorii Lunch Time lub inne produkty. Dostawa zestawów Lunch Time odbywa się na specjalnych warunkach. Więcej dowiesz się tutaj
  • Minimalna wartość zamówienia musi wynosić co najmniej 40 zł (nie dotyczy to zestawów Lunch Time).

Sprawdź zawartość koszyka, wprowadź ew. kupon zniżkowy lub kupon prezentowy, aby zmienić wartość zamówienia. Następnie kliknij przycisk ZAMÓW, aby przejść do kolejnego etapu realizacji zamówienia.

Krok 2.

zaloguj się lub zarejestruj

Jeśli jeszcze nie masz konta na naszym sklepie, będziesz musiał je założyć. Zajmie Ci to raptem 2 minuty :) Rejestracja jest prosta i bezproblemowa.

Pamiętaj:

  • Podaj prawidłowy adres email - jeśli Twoja firma należy do programu oneFresh zarejestruj się z firmowego konta (umożliwi Ci to zamawianie zestawów Lunch Time).
  • Podaj Twój aktualny numer telefonu - potrzebny dla kierowcy, zarówno do dostaw domowych jak i Lunch Time. Ułatwi nam to komunikację z Tobą. Numeru nie udostępniamy ani nie wysyłamy na niego informacji handlowych.
  • Wybierz poprawne województwo.
  • Podaj adres swojej domyślnej dostawy - (sklep zapamiętuje wiele adresów dostawy).

Jeśli masz już konto ? Wystaraczy, że się zalogujesz. Pamiętaj, że do logowania możesz użyć swojego konta Facebook lub Google +

 

Krok 3.

dostawa

Wybierz lub dodaj nowy adres dostawy, pod który mamy dostarczyć Twoje zamówienie. Możesz posiadać kilka zdefiniowanych adresów i w każdej chwili usunąć te, które są już nieaktualne.

Pamiętaj:

  • Jeśli zamawiasz zestawy Lunch Time wpisz adres budynku Twojej firmy, do której mamy dostarczyć Twoje zamówienie.
  • Sprawdź czy dostarczamy sushi do Twojego domu czy biura. Tutaj znajduje się dokładna lista obszarów.

Możesz sprawdzić koszt dostawy nawet wcześniej, wystarczy w koszyku wejść w zakładkę Adres dostawy.

Jeśli nie obsługujemy Twojej strefy, zadzwoń do nas, może wystąpił jakiś błąd, jeśli nie zawsze jest możliwość dostawy indywidualnie skalkulowanej. Oczywiście zależy to od wysokości zamówienia.

Wybierz opcję dostawy:

 

Krok 4.

sposób płatności

Na chwilę obecną oferujemy metody płatności wymienione poniżej.

Przy odbiorze:

  • Gotówka - zapłać za sushi lub inne produkty gotówką przy odbiorze zamówienia. Pamiętaj, że nasz kierowca ma przy sobie ze względów bezpieczeństwa 20 zł w drobnych. Dlatego najlepiej dysponować odliczoną kwotą.
  • Karta: Visa, Maestro lub Master Card - zapłać kartą, nasz kierowca dysponuje terminalem.
  • Bony Ticket Restaurant - przyjmujemy bony, przekaż je kierowcy gdy otrzymasz zamówienie, z bonów nie jest wydawana reszta :(

Płatności online:

  • PayPal - płatność ekspresowa, możesz zapłacić korzystając ze swojego salda PayPal lub użyć do tego karty kredytowej.
  • Płatności elektroniczne PayU (dawne Płatności.pl) - pamiętaj, że wybierając metodę PayU i przelewy ekspresowe, nie wszystkie dochodzą od razu. Zamówienie automatycznie przyjmowane jest do realizacji, kiedy otrzymamy informacje z systemu, że pieniądze zostały wpłacone na konto PayU. 

Jeśli potrzebujesz faktury, napisz o tym w polu komentarza lub zadzwoń do nas. Więcej informacji o fakturach.

 

Krok 5.

co dalej ?

Teraz wystarczy czekać na maila z potwierdzeniem płatności/przyjęcia zamówienia. Jeśli będziemy mieli jakieś wątpliwości zadzwonimy do Ciebie. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi ok. 1h - 1,5h. Gdybyśmy nie mogli z jakiś przyczyn zrealizować zamówienia lub czas oczekiwania uległby zmianie również napiszemy lub zadzwonimy do Ciebie. 

Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas: 608 419 904

Smacznego =)